جواد زیتونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انقلاب اسلامی، تحول جدید و بزرگی در جهان بود

بازیگر کشورمان گفت: انقلاب ما دگرگونی جدیدی در جهان آن روزها بود و خود من هم در جمع انقلابیون حاضر می‌شدم.

انقلاب اسلامی، دگرگونی جدیدی در جهان بودسید جواد زیتونی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انقلاب اسلامی سال 57 گفت: 22 بهمن شروع انقلاب ماست. انقلابی که دگرگونی جدیدی در جهان آن روزها بود. واقعاً روزهای جالبی بود که اتفاقاتش، هیچ گاه از ذهن ما و ملت ایران نمی‌رود. هنوز که هنوز است، پس از 40 سال، صحنه‌های پر التهاب آن روزها جلوی چشمانم می آید و به ایرانی بودنم افتخار می کنم.

این بازیگر در خصوص فعالیت هایش در دهه پنجاه بیان کرد: در بحبوحه درگیری ها میان انقلابیون و رژیم پهلوی، من حدود بیست سال داشتم. من هم مثل همه مردم، تمام اتفاقات روز را رصد می کردم و منتظر این بودم که امام خمینی (ره) پیامی به مردم بدهند و ما آن را اجرا کنیم.

وی افزود: من در کنار مردم در تظاهرات حضور داشتم و تمام تلاشم را می کردم که با آنها (تظاهرکنندگان) همگام و هم مسیر باشم. البته آن زمان هم در تئاتر فعالیت داشتم و به یاد دارم آن روزها اجازه نمی دادند، در خصوص تظاهرات مردم تئاتری اجرا شود.

این بازیگر در خصوص حضورش در راهپیمایی 22 بهمن  خاطر نشان کرد: برای من این روزها با اوایل انقلاب اسلامی هیچ تفاوتی ندارد. من هنوز هم انقلابی و گوش به فرمان ولی فقیه هستم. هر سال در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم. همچنین هر سال با اهالی هنر در ایام الله دهه فجر به تجدید میثاق با امام خمینی (ره) می رویم.

 

انتهای پیام/

نظر بازیگر کشورمان درباره انقلاب اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار