نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:: ۲۲ بهمن روز تماشایی حضور حماسی مردم ایذه در صحنه و فجر قسم به ولایت امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امام خمینی (ره) به اتکا مردم در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کرد و تا 10 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک مردم این دستاورد را مدیریت کردند.

وی تاکید داشت: در طول 200 سال اخیر ایران به هر جنگی وارد شد گوشه‌ای از خاک خود را از دست داد ولی در 8 سال دفاع مقدس در حالی که با دست خالی به جنگ با تمام دنیا رفتیم ولی یک وجب از خاکمان را ندادیم و ملت ایران با جان‌فشانی افتخاری دیگر را خلق کردند.

فرحانی گفت: روزی که داعش توسط آمریکایی‌ها در منطقه به‌وجود آمد آن ها فکر می‌کردند که پس از سوریه و عراق کار ایران را تمام می‌کنند اما وقتی که شکست این تروریست‌ها در سوریه و عراق را دیدند و پس از آن انجام راهپیمایی 30 میلیونی زائران اربعین انجام شد فهمیدند که اسلام به کجا رسیده است.

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف نشان دادند که ولایت خطی و جناحی نیست و ولایت عزت اسلام است و همه ما برای عزت اسلام؛ ایران و استقلال پرچم خود تا پای جان خواهیم ایستاد.

وی افزود:  افتخار بختیاری شجاعت و تشیع است و در جریان اغتشاشات اخیر وقتی مردم ایذه دیدند خواسته‌هایشان در حال رفتن به بیراهه است از جریانات جدا شدند و جدایی خط خود را از این جریانات نشان دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ایذه جوان حق دارد حقش را از مسئول مطالبه و خوزستان کویر نیست ولی به شوره‌زار تبدیل شد ولی تاکنون طرح مقام معظم رهبری به‌طور جدی عملی نشده است.

فرحانی افزود: شهرستان ایذه با وجود قرار گرفتن بر روی دریایی بزرگ از ثروت همچنان در زمینه کشاورزی، صنعت و اشتغال مشکل دارد و باید با جذب سرمایه‌گذار این مسائل را بهبود بخشید.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تاکید بر حل مشکلات مردم و توصیه به مسئولان کشور ادامه داد: نمی‌شد که کسی صدای مشکلات مردم خوزستان را بشنود و حل نکند و باید مشکلات مردم این استان موثر فریاد زده شوند.

فرحانی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری جدی دولت هرچه سریع‌تر شاهد عملی شدن طرح 550 هزار هکتاری در استان خوزستان باشیم تا از مشکلات موجود در آن کاسته شود.

انتهای پیام/م

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در ایذه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.