لزوم حل مشکلات خوزستان

استاندار خوزستان بر لزوم حل مشکلات استان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: دولت برای اجرای پروژه های مصوب خود در استان در سطح کلان ظرف 3 سال اهتمام ویژه ای داشته لذا باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببریم و هر مقام و یا پیمانکاری که نمی تواند خود را با سرعت اجرای این پروژه ها هماهنگ کند، باید کنار برود.

وی با اشاره به مهار ریزگردها بیان داشت: کوتاهی در این زمینه ازهیچ فردی پذیرفته نیست ، دولت اعتبارات لازم را برای رفع مشکلات آبرسانی، فاضلاب، برق رسانی و مهار ریزگردها اختصاص داده اما هنوز مردم نتیجه مورد نظر خود را مشاهده نکرده اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مصوبات اخیر از جمله معدود مصوبات دولت است که تا این اندازه از سوی رییس جمهوری محترم و سایر مسئولان کشوری پیگیری می شود و همین مسئولیت ما را در اجرای هرچه بهتر این مصوبات سنگین تر می کند.

شریعتی تصریح کرد: اکنون دولت عنایت ویژه‌ای به استان دارد و رییس جمهوری در سخنرانی های اخیر خود مکرر به خوزستان و جایگاه و لزوم حل مشکلات آن اشاره دارد، بنابراین در مقطع حاضر که دولت عنایت جدی به استان دارد باید از زمینه مناسب فراهم شده استفاده کرده و به صورتی منسجم به دور از اقدامات جزیره ای کارها را برای توسعه استان پیش ببریم.

استاندار خوزستان با تاکید بر بالا بردن استاندارد های زندگی در استان گفت: دولت به دنبال بالا بردن استانداردهای زندگی در استان بوده و انتظار می رود مسئولان نیز از اهتمام دولت نهایت استفاده را ببرند تا مردم از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

شریعتی تصریح کرد: 80 میلیارد ریال اعتبار مصوبه هیات دولت به هواشناسی باید به صورت کامل پرداخت شود و هر اقدامی که برای دریافت این اعتبار لازم است باید از طریق اداره کل هواشناسی استان و سازمان هواشناسی انجام شود.

انتهای پیام/م

قصورکنندگان در اجرای مصوبات دولت در خوزستان کنار گذاشته می شوند

 

برچسب ها: بحران آب ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.