حفظ تعادل شگفت‌آور دونده جوان روی پلی بتنی مقطع + فیلم

دونده جوانی به طرزی شگفت‌آور و در حرکتی ناباورانه روی پلی بر سطح دریاچه‌ صحنه‌های جالبی از حفظ تعادل را به نمایش گذاشت.

حفظ تعادل شگفت‌آور دونده جوان روی پلی بتنی مقطع + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوندگی  از جمله ورزش‌هایی است که به استقامت بالایی نیاز دارد. ورزشکار باید قوای بدنی خود را به گونه‌ای تنظیم کند تا بتواند در تمام طول مسیر انرژی خود را حفظ کرده و به خط پایان برسد. 

دوندگی به‌راستی یکی از جذاب ترین ورزش‌هاست و شاید برای بسیاری از افراد حتی آنها که این ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند نیز جذاب و لذت بخش باشد. اثرات این ورزش در روح و جسم به حدی است که برخی به طور ویژه ساعات فراغت خود را به دویدن می‌پردازند و از انجام آن لذت می‌برند.

از آثار  جسمی این ورزش آزاد کردن اکسیژن در بدن است و همین امر سبب می‌شود تا حجم ریه‌ها بیشتر شده و در نتیجه عملکرد بهتری داشته باشد. 

تجربه نشان می‌دهد ورزشکاران واقعی تحت هر شرایطی به تمرین و ورزش می‌پردازند و حتی گاهی خلاقیت‌های جالبی برای لذت بردن در نوع ورزش خود ایجاد می‌کنند. ویدئوی زیر صحنه‌هایی از مهارت یک دونده را نشان می‌دهد که در کمال تعادل و تسلط روی پلی طویل که از میان یک دریاچه می‌گذرد بدون هیچ خطایی عبور می‌کند. 

جزئیات را در ادامه مشاهده کنید. 

انتهای پیام/

حفظ تعادل دونده جوان روی پلی بر سطح دریاچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار