اختصاص بیش از 39 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های استان اردبیل

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل از اختصاص بیش از 39 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مسعود امامی یگانه، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل از اختصاص 39 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به شهرداری های استان خبر داد و افزود: امسال از محل اعتبارات ماده 23 قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی این مبالغ به شهرداری ها استان توزیع شده و شهرداری ها در حال مبادله موافق نامه و تعریف طرح ها برای ارتقای خدمات شهری هستند.

وی بیان کرد: درآمد و هزینه شهرداری ها باید در راستای ارتقای خدمات عمومی شهری برنامه ریزی و با صرفه جویی در هزینه ها طرح های اولویت دار برای توسعه شهرها تعریف و عملیاتی شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: ظرفیت گردشگری در شهرهای این استان مطلوب بوده و تلاش می شود مبلمان و فضای عمومی آنها برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در فصل بهار زیبا سازی شود.

امامی یگانه افزود: با توجه به تاکید استاندار اردبیل بر مناسب سازی فضای عمومی، تقویت خدمات عمومی شهرها و بویژه تاکید بر سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف تامین درآمد پایدار؛ شهرداری ها اقدام موثری را در دستور کار دارند .

وی اضافه کرد: علاوه بر این موارد برنامه ریزی برای مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و رفاهی از جمله وظایف مهم شوراها و شهرداری هاست که ضرورت دارد اهتمام جدی در این مورد صورت گیرد.

امامی یگانه با بیان اینکه همدلی شوراها و شهرداران توسعه پایدار شهری را ارتقا می دهد افزود: تعامل و همدلی شوراها و شهرداران با محوریت توسعه شهری و رفع مشکلات شهر و عمل به وظایف مشخص در چارچوب مقررات مشکلات موجود را رفع می کند .

وی اضافه کرد: شهرداران باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه شهرها با مشارکت اقشار مختلف مردم استفاده نمایند.

انتهای پیام/ح

فضای عمومی شهرها برای جذب گردشگران زیبا سازی می شود

برچسب ها: گردشگری ، توسعه شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.