دستگیری زوج سارق با ۲۱ فقره سرقت در سبزوار

با تلاش ماموران انتظامی سبزوار زوج سارقی که در این شهرستان اقدام به سرقت لوازم منزل ومغازه ها می کردند دستگیر شدند.

دستگیری زوج سارق با ۲۱ فقره سرقت در سبزواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ سید محمد هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهر سبزوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی سارق ادامه داشت که ماموران کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی به مردی جوان که در حال پرسه زدن در اطراف مغازه‌ها بود مظنون شده و او را در اقدامی ضربتی قبل از فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوارگفت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما ماموران با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض این فرد، او را جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: متهم در چندین مرحله بازجویی‌های علمی پلیس به ۲۱ فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی شهر سبزوار با همدستی همسرش و فروش آن‌ها به چند مالخر اعتراف کرد

وی  گفت: در ادامه این عملیات، تیم تجسس با هماهنگی‌های قضائی همدست متهم را دستگیر و در بازرسی از منزلش مقادیری زیادی لوازم مسروقه از قبیل: فرش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ظروف آشپزخانه و البسه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه عملیات و با راهنمایی متهم، ۵ مالخر را دستگیر و از آنان ۴ دستگاه تلویزیون، ۲ تخته فرش، چرخ گوشت، دستگاه جوش، جارو برقی، البسه زنانه، کیس کامپیوتر و متعلقات، ۳ دستگاه گوشی تلفن رومیزی و چرخ خیاطی کشف کردند و این لوازم را به مال باختگان تحویل دادند.

سرهنگ سید محمد هاشمی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی از شهروندان خواست منازل و مغازه‌های خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از قبیل: دوربین مدار بسته تجهیزکنند تا زمینه ارتکاب جرم از مجرمان سلب شود
 
انتهای پیام//ا. س.
 
 
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.