سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم عنوان کرد؛

ایجاد بازارچه عرضه محصولات روستاییان وعشایر

چهرگانی گفت:بازارچه‌ عرضه مستقیم محصولات روستاییان و عشایر در شهر قم ایجاد شده و این بازارچه در طول دوره فعالیت خود فروش خوبی داشته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سجادچهرگانی،سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم،با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در احداث واحدهای تولیدی در استان قم گفت: این بنیاد در احداث واحد تولید مفتول فنرهای مصرفی در صنعت خودرو با هزینه 12 میلیارد تومان و نیز طرح نهال کاری در هزار و 730 هکتار از اراضی مستعد برای تولید گرد و غبار با هزینه 6 میلیارد و 800 میلیون تومان مشارکت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم ادامه داد: از جمله اقدامات صورت گرفته برای نظارت بر امور زیربنایی روستاهای استان، تهیه برش استانی بخش توسعه روستایی برنامه ششم توسعه، پیگیری خرید تجهیزات موردنیاز برای اتصال دهیاری‌های استان قم به شبکه دولت و برگزاری جلسات کارگروه توسعه روستایی و عشایری استان بوده است.

وی افزود: بازارچه‌ عرضه مستقیم محصولات روستاییان و عشایر در شهر قم ایجاد شده و این بازارچه در طول دوره فعالیت خود فروش خوبی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هشت میلیارد و 781 میلیون تومان از سهمیه استان قم برای ایجاد مشاغل پایدار روستایی در قالب تفاهم نامه ای با بانک سینا تخصیص پیدا کرد.

انتهای پیام/ح

مشارکت بنیاد برکت در احداث یک واحد صنعتی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار