در حاشیه کنفرانس آیپک؛

نتانیاهو با داماد ترامپ دیدار کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده است با جارد کوشنر، داماد ترامپ و جیسون گرینبلات، فرستاده ویژه ترامپ در امور خاورمیانه دیدار کرد.

نتانیاهو با داماد ترامپ دیدار کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده است با جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و از مشاوران ارشد وی و جیسون گرینبلات، فرستاده ویژه ترامپ در امور خاورمیانه دیدار کرد.

منابع خبری اسرائیل اعلام کردند بنیامین نتانیاهو با جارد کوشنر و گرینبلات درباره مسائل و موضوعات مختلف از جمله ابتکار پیشنهادی دونالد ترامپ برای پیشبرد فرایند صلح خاورمیانه گفتگو کرده است.

قرار است نتانیاهو امروز با دونالد ترامپ درباره توافقنامه هسته ای ایران و نیز نقش ایران در سوریه گفتگو کند. ترامپ در اکتبر سال 2017 تهدید کرده بود در صورت ناتوانی کنگره آمریکا و متحدان واشنگتن در رفع نواقص برجام، آمریکا از این توافق خارج می شود.

در همین حال برخی رسانه های اسرائیلی گزارش دادند نتانیاهو در دیدار با ترامپ از وی دعوت خواهد کرد در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی در ماه مه آینده شرکت کند. رئیس جمهور آمریکا در اواسط ماه دسامبر گذشته در تصمیمی جنجالی شهر قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و اعلام کرد سفارت آمریکا از تل آویو به قدس منتقل می شود.

بنیامین نتانیاهو برای سفری پنج روزه، یکشنبه شب راهی واشنگتن شد.

نتانیاهو و ترامپ آخرین بار در ماه ژانویه و در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس با هم دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جارد کوشنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار