درخشش صدا و سیمای فارس در مسابقات سراسری قرآن

صدا و سیمای فارس موفق به کسب مقام نخست در چهادهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در بین شبکه‌های استانی و سراسری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داورپناه مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در جوار بارگاه امام هشتم (ع) برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات شامل حفظ پنج جزء، حفظ سوره نور و مومنون، مسابقه کتبی مفاهیم و معارف اهل بیت (ع)، مسابقه پیام کوتاه (بزرگسالان) و رشته‌های قرائت (برادران)، ترتیل خوانی (خواهران) و حفظ یک جزء (نوجوانان ۷ تا ۱۵ سال)، بخش‌های فیلم کوتاه ۱۱۴ ثانیه‌ای و پژوهش‌های مرتبط با حوزه بازنمایی اخلاق اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم و راهکار‌های افزایش و توسعه فرهنگ قرآنی و خوشنویسی قرآن بود.

داورپناه تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز فارس در بین مراکز تنها مرکزی بود که در تمام بخش‌های مختلف مسابقه با ۲۳۱ شرکت کننده حضور فعال داشت و در بین مراکز استانی و شبکه‌های سراسری در صدر مراکز کشور قرار گرفت و مقام اول چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی را در بین مراکز سی و سه گانه کشور و شبکه‌های سراسری به خود اختصاص داد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: به همین مناسبت علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، لوح سپاس، تندیس و جایزه مرکز برتر را در بین مراکز استانی و شبکه‌های متعدد صدا و سیما به سهرابی مدیرکل مرکز فارس اهداء و از تلاش‌های وی تشکر و قدردانی کرد.

ریحانه خورشید سوار، عبدالرضا رضایی، عباس شیردل از مرکز فارس برگزیده شدند و محمد صادق عادل تندیس و جایزه مقام اول خوشنویسی کشور را دریافت کرد.

انتهای پیام/ن

درخشش صدا و سیمای فارس در مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در بین شبکه‌های استانی و سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار