تشدید نظارت های بهداشتی شبکه دامپزشکی فهرج در ایام نوروز

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج گفت: نظارت های بهداشتی شبکه دامپزشکی فهرج بر فراورده های خام دامی در ایام نوروز بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگارتشدید نظارت های بهداشتی شبکه دامپزشکی فهرج در ایام نوروز استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ بماندشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت:با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج برای افزایش تقاضای مردم به خرید فراورده های خام دامی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 با دو اکیپ ثابت مستقر در شبکه جهت پاسخگویی به مراجعه کنندگان و سیار در سطح شهر جهت نظارت بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی و رستوران ها آماده ارائه خدمات به کلیه همشهریان و مسافرین است .

وی با تاکید بر اینکه امنیت غذایی در سلامت جامعه موضوعی مهم و همواره مورد توجه است ، افزود : مواد غذایی با منشا دامی به دلیل فسادپذیری بالا محیطی مناسب جهت رشد عوامل بیماریزا است و بحث غذا و شرایط مناسب نگهداری و ماندگاری آن از زمان تولید تا مصرف بر عهده دامپزشکی است .

بماندشتی گفت :در ایام نوروز بازدید از مراکز فروش و عرضه فراورده های خام دامی مثل رستوران ها،مراکز فروش ماهی و مرغ،قصابی ها و ایستگاههای جمع آوری شیر در فهرج در اولویت قرار دارد.

رییس شبکه دامپزشکی فهرج افزود :شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع و یا با شماره 44281008 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار