شفیعی گفت:هم زمان با پنج شنبه آخر سال طرح انتظام بخشی گلزارهای شهدا و آرامستان های شهر اجرا شد.

اجرای طرح انتظام بخشی گلزارهای شهدا و آرامستان های قمشفیعی، مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در خصوص تشریح برنامه های اجرایی کمیته انتظامی شهرداری قم ویژه ایام پایانی سال بخصوص پنج شنبه پایانی سال اظهار کرد: این اداره کل با برنامه ریزی های لازم و تدوین سیاست های اجرایی طرح استقبال از بهار فعالیت های ویژه و شبانه روزی خود را در راستای تامین امنیت و ایجاد نظم و انضباط شهری در بوستان ها ، معابر اصلی و پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و گلزارهای شهدا و آرامستان های شهری ویژه پنج شنبه پایانی سال به اجرا  گذشت.


وی افزود : این سیاست و برنامه ها که با هدف تغییر سیما و منظر و ایجاد آرامش و آسایش عمومی و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و زائرین و در راستای تامین رفاه حال شهروندان به اجرا گذاشته می شود و از 25 اسفند ماه لغایت 15 فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت .


شفیعی با اشاره به انتظام بخشی پنج شنبه پایانی سال عنوان کرد: با سازماندهی که صورت گرفته تعداد 250 نفر از نیروهای ستادی و اجرایی از بخش امانی و پیمانی با 40 دستگاه ماشین آلات و 50 دستگاه موتور سیکلت در قالب اکیپ های نوروزی به صورت پیاده ، موتوری و خودرویی فعالیت ویژه خود را در نقاط مختلف شهری بخصوص معابر اصلی و حساس شهری و پیرامون گلزارهای شهدا و آرامستان های شهر مقدس قم به اجرا می گذارند که در این خصوص ضمن هماهنگی و تعاملات ارزنده ای که با دستگاه های انتظامی و قضایی صورت گرفته و با اخذ احکام قضایی لازم به طور ضربتی با تخلفات شهری ، سد معبر ، دست فروش و آسیب های اجتماعی و افراد متکدی و معتاد متجاهر و کودکان کار به نحوه مقتضی و قانونی برخورد می گردد .


 مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری قم بیان کرد :تمام اکیپ های اجرایی ویژه با اماده باش کامل در قالب گروهای سازماندهی شده در گلزارهای شهدا و آرامستان های اصلی سطح شهر بخصوص بهشت معصومه(س) و گلزار شهدا امامزاده علی بن جعفر و امامزاده ابراهیم و در دیگر مناطق مختلف شهری از هرگونه ایجاد سد معبر و مزاحمت عمومی و سوء استفاده افراد سودجو و متکدی به نحو قانونی و سریع برخورد می نمایند . تا انشاا... شهروندان و زائرین گرامی با کمترین مزاحمت در اجرای مراسم و حضور بر قبور عزیزان خود شاهد باشند .


شفیعی در پایان گفت:شهروندان و زائران گرامی می توانند مشکلات خود را با سامانه 137 به طور شبانه روزی مطرح نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام گردد.

انتهای پیام/ش

وضعیت آرامستان های قم در پنج شنبه آخر سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار