رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد؛

بیمارستان علامه بهلول گناباد به عنوان یک برند در منطقه شناخته می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بیمارستان علامه بهلول گناباد با ارائه خدمات مختلف درمانی، ازجمله جراحی مغز و اعصاب در منطقه به عنوان یک برند در ارائه خدمات درمانی شناخته می‌شود.

بیمارستان علامه بهلول گناباد به عنوان یک برند در منطقه شناخته می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر باذلی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بخش جراحی مغز و اعصاب این بیمارستان به کل منطقه خدمات ارائه می‌کند که این موضوع، لزوم گسترش خدمات قابل ارائه در این بخش را می‌طلبد.
 
وی گفت: هر چند کلیه امکانات بخش اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب بیمارستان کامل است و ما به دنبال تربیت نیروی متخصص در این بخش هستیم تا خدمات ارائه شده تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به راه اندازی امداد هوایی در اوایل سال ۹۷ گفت: با توجه به تغییر نوع زندگی مردم و افزایش سکته‌های قلبی و مغزی انتقال سریع بیمار اهمیت زیادی دارد که راه اندازی اورژانس هوایی در گناباد در این راستا کار‌های مقدماتی اش انجام شده و بزودی افتتاح خواهد شد.

بازلی  افزود: یکی از بخش‌هایی که مراجعان زیادی در خارج از شهرستان دارد بخش آنژیوگرافی قلب است که مد نظر دانشگاه است و امیدوارم با توجه به اقداماتی که در حال انجام داریم تا پایان سه سال آینده امکان ارائه خدمت در این مورد به بیماران در گناباد فراهم شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه به لحاظ توسعه فیزیکی در سال‌های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و ضمن توجه به این بحث قصد دارم بیشتر در بحث افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رشته‌های دانشگاه حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از اخذ مجوز برای تاسیس رشته پرستاری سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد و افزود: در حوزه پردیس دانشگاه قابلیت رشد زیادی دارد و اقداماتی برای اخذ مجوز برای چهار یا پنج رشته جدید انجام شده که بزودی محقق می‌شود ضمن اینکه مجوز جذب ۲۵ عضو هیئت علمی جدید نیز گرفته شده است.

بازلی در مورد سیستم نوبت دهی بیمارستان و مشکلات آن گفت: حجم بالای مراجعه به پزشک متخصص عامل این مشکل است که عملا کاری برای تغییر وضعیت سیستم نوبت دهی نمی‌شود انجام داد چراکه این مشکل یک بحث فرهنگی است و تنها با اصلاح سیستم ارجاع از طریق پزشک عمومی قابل حل خاهد بود.
 
وی افزود: بزودی کلینیک ویژه دانشگاه که در حال حاضر در ساختمان جهاد دانشگاهی و کلینیک میدان غدیر مستقر است به بیمارستان ۲۲ بهمن منتقل خواهد شد.

انتهای پیام// ح. ت.
 

نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.