پیام تبریک سرپرست اورژانس کشور به مناسبت سال جدید

سرپرست اورژانس کشور در پیامی فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کولیوند سرپرست اورژانس کشور به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ/ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ/ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ/ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»،

طراوت، نشاط و شادمانی زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی وآغاز تلاشي مجدد براي خدمت رساني واحساس دگرگوني ونوشدن در بهاروشروع سال جديد تجلی می‌یابد.

يكي ازپيام‌های شروع سال جديد، نوشدن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان است. بهار این زبان گویای خداوندی به انسان می‌آموزد که رمز ماندگاری و رستگاری او در عرصه هستی، منوط به تغییر و تحول، تلاش و پویائی، خلاقیت و اندیشه ورزی، نوخواهی و نواندیشی وخدمتگزاری خالصانه وبی ادعا است.

نوروز همچنین برای ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت شریف ایران با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی در سایه منویات مقام معظم رهبری در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج ) پاسداری نماید.

در آغاز سال جدید به روح پر فتوح امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدرمان وتمام همكاران عزيزي كه سال قبل دركنار ما خدمت گزار ملت شريف ايران بوده اند واكنون در بين ما نيستند درود مي فرستیم.

سال 13۹۶ هم به مانند سال های گذشته خالی از رویداد ها و حوادث تلخ و غمبارنبود ليكن با همت وتلاش شما عزيزان هميشه در صحنه توانستيم جان بسياری از هموطنان را نجات داده يا در كاهش صدمات والام اين عزيزان كوشا باشيم كه جاي تقدير وتشكر ويژه دارد.

در سال جديد همه ما با هم عهد و پیمان می بندیم که در راستاي انجام وظيفه ذاتی ونجات جان هموطنان عزيزمان وايجاد آرامش و امید توام با معنویت ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم. انشاء الله تلاش خواهيم كرد تا سال 97 به فضل پروردگار متعال وهمت شما همكاران جهادي سال پویایی سازمان اورژانس كشور وخدمت رساني با سرعت در ارائه خدمت با كيفيت ودقت باشد .

از ایـزد متعال بـرای همگان سالـی خوش همراه با بهروزی، تفاهم، وفاق و پیشرفت را مسألت دارم.

انتهای پیام/

پیام نوروزی سرپرست سازمان اورژانس كشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار