امام جمعه موقت سمنان:

حمایت از تولید داخلی وظیفه مردم و مسئولان است

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی به‌مثابه یک فرهنگ و سبک زندگی است گفت : حمایت از تولید داخلی وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام حسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته اول فروردین ماه 97 در سمنان با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی وظیفه آحاد مردم و مسئولان است گفت : حمایت از کالای داخلی به‌مثابه یک فرهنگ و سبک زندگی است که می‌تواند بسیاری مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور از جمله بیکاری جوانان را رفع کند.

وی افزود : قوای سه گانه، مجریان، مردم و تولیدکنندگان وظایف مهمی برای تحقق شعار امسال دارند.

مهدوی نژاد تصریح کرد : اجرای شعارهای سال باعث حل بسیاری از مشکلات کشور می شود و باید توجه داشت این شعارها فقط برای همان سال نیست.

امام‌جمعه موقت سمنان درباره ضرورت نظارت بر تولید کالاهای داخلی گفت : مسئولان باید با نظارت دقیق در راستای ارتقای کیفی محصولات تولیدی در کشور اهتمام داشته باشند تا مردم به خرید کالای ایرانی ترغیب شوند.

مهدوی نژاد درباره جلوگیری از واردات بی‌رویه محصولات خارجی نیز تصریح کرد : کالای خارجی می‌تواند تولید داخلی را نابود سازد و این امر باید در برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اقتصادی کشور گنجانده شود.

وی گفت : اعتکاف فرصتی مناسب برای جلای روح است همچنین این ایام بهترین زمان برای نزدیکی به خدای متعال و همچنین عشق ورزیدن به ذات باری‌تعالی قلمداد می‌شود.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه هفته اول فروردین ماه 97 سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.