برگزاری بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز

بزرگترین اعتکاف جوانان کشور یازدهم تا سیزدهم فروردین در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد پاریابی معاون هماهنگی و مسئول روابط عمومی کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز گفت: امسال از یک هفته قبل، ثبت نام به صورت اینترنتی آغازشده است و افرادی که سنین ۱۴ تا ۴۰ سال دارند می‌توانند در این مراسم معنوی که در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت رهپویان به نشانی Panel.rahpouyan.com با پرداخت ۵۰ هزار تومان ثبت نام کنند.

پاریایی ادامه داد: معتکفان از عصر روز جمعه دهم فروردین وارد مسجد می‌شوند و خود را برای حضور در مراسم اعتکاف آماده می‌کنند.

وی با بیان این که این کانون برای بیستمین سال متوالی بزرگترین اعتکاف جوانان کشور را برگزار می‌کند، افزود: ایام البیض یا اعتکاف در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب برابر با ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۹۷ برگزاری می‌شود.

مسئول برگزاری این مراسم تصریح کرد: در این مراسم معنوی علاوه بر اجرای اعمال و احکام اعتکاف و به جا آوردن اعمال ام داوود برنامه‎هایی از قبیل: حلقه‎های معرفت، مراسم ختم قرآن و صلوات، کلاس‎های تجوید قرآن و نماز، مشاوره و سخنرانی مذهبی برگزار می‎شود.

پارسال بیش از ۱۰ هزار نفر در بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در سومین حرم اهل بیت (ع) در مسجد جامع شهداء (مسجد نو شیراز) شرکت کردند.
انتهای پیام/ر

مراسم بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز

برچسب ها: اعتکاف ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار