آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

مسئولان با محبت به مردم خدمت کنند

آیت الله نوری همدانی گفت:مسئولان خدمت رسانی را دوست داشته باشند و با محبت این عمل را انجام دهند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله العظمی حسین نوری همدانی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار سید مهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و هئیت همراه، با اشاره به جایگاه استان قم گفت: این استان از جایگاه خاصی در روایات برخوردار است و به همین دلیل نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، افزود: حق این مردم این است، مسئولان به آنها خدمت کنند و درعین حال برای خدمت رسانی خود ارزش قائل باشند.

وی افزود: مسئول خدمتگزار کسی است که خدمتگزاری به نظام و مردم را افتخار بداند و به مردم منت نگذارد. این توصیه‌ای بود که امام راحل به مسئولان داشتند و معتقد بودند مردم همه کاره این نظام و کشور هستند و به همین دلیل لایق بهترین خدمت گزاری‌ها هستند.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه مسئولان خدمت رسانی را دوست داشته باشند و با محبت این عمل را انجام دهند، عنوان کرد: محبت به مردم از ناحیه مسئولان یکی از دستوراتی است که اهل بیت(ع) توصیه و سفارش می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولان طوری خدمت کنند که مردم از فعالیت صادقانه آنها راضی باشند و این رضایت برای خدا باشد.

انتهای پیام/ح

مسئولان خدمت به مردم را افتخار بدانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار