اکبریان در نطق میان دستور:

ماشین تیم اقتصادی دولت راننده ندارد

نماینده مردم کرج گفت: تیم اقتصادی دولت هماهنگ نبوده و ماشین این تیم راننده ندارد و با معجزه حرکت می‌کند.

ماشین تیم اقتصادی دولت راننده ندارد/ مردم بی‌اعتماد شده‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و اشتهارد در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس امروز(سه‌شنبه 21 فروردین ماه) اظهار کرد: سال 96 اوج بدعهدی‌ها و پیمان‌شکنی‌های آمریکای جنایتکار نسبت به ملت شریف ایران بود.

وی افزود: آمریکا نشان داد که پایبند به هیچ معاهده و قرارداد بین المللی نیست و نباید به این پلنگ تیزدندان ترحم کرد.

اکبریان تصریح کرد: در سال 96 شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق به پایان رسید و با مدیریت جمهوری اسلامی ایران و تلاش سردار مجاهد سلیمانی و شهدا به ثمر رسید.

نماینده مردم کرج و اشتهارد بیان کرد:‌ دشمنان در دی ماه سال گذشته با دستاویز قراردادن مشکلات معیشتی مردم و موسسات اعتباری سعی کردند تا به ایجاد فتنه بپردازند اما با حضور مردم این توطئه به ثمر نرسید.

وی ادامه داد: در سال جدید دولت، مجلس و قوه قضاییه باید با عزم جدی حرکت کنند، اختلافات سلیقه‌ای و جناحی را کنار بگذارند و منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح بدهند.

اکبریان تأکید کرد:‌ باید برای حل مشکلات کشور عزم ملی داشته باشیم، حمایت از کالای ایرانی به فرمایش به حق مقام معظم رهبری است باید برای تحقق تلاش قوای سه گانه را در پی داشته باشد.

نماینده مردم کرج و اشتهارد افزود: سران سه قوه به جای آنکه هر سه ماه یک بار به خوش و بش بپردازند به صورت هفتگی برای حل مشکلات کشور جلسه برگزار کنند.

وی تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی باید از خواب بیدار شود و جلسات هفتگی برگزار کند چرا که اگر در صورت بروز چالش‌ها جلسه برگزار شود، هیچ گاه مشکلات کشور حل نخواهد شد.

اکبریان اذعان کرد:‌ تنها راه نجات کشور تأمین امنیت سرمایه گذاری بوده که متأسفانه این مقوله را به فراموشی سپرده‌ایم، قاچاق کالا و حل مشکلات سیستم بانکی، بیمه، مالیات باید حل شود تا بتوانیم از کالای ایرانی حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی در کشور ثبات نرخ ارز وجود ندارد این امر محقق نمی‌شود، تیم اقتصادی دولت هماهنگ نبوده و ماشین این تیم راننده ندارد و با معجزه حرکت می‌کند، مردم به تیم اقتصادی دولت، بانک و حتی مجلس شورای اسلامی بی‌اعتماد شده‌اند تا کی‌ می‌خواهیم از این امر مهم غافل بمانیم؟

نماینده مردم کرج و اشتهارد تصریح کرد: از ریاست قوه قضاییه می‌خواهم نسبت به بازنگری در دخالت‌های بازرسی در مسائل عمرانی و اقتصادی حرکت کند، چراکه عمران کشور به دلیل دخالت‌های بازرسی قفل شده است.

وی تأکید کرد: مسئولان عمرانی برای هر اقدامی که می‌خواهند انجام دهند باید از بازرسی اجازه بگیرند و با این رویه نمی‌توان اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.

اکبریان با بیان اینکه باید از سرمایه گذار حمایت و باید با مفسدان مبارزه شود، ادامه داد: در وزارت نفت عزمی برای تحقق برنامه ششم توسعه وجود ندارد و با این حال می‌توانیم از کالای ایرانی حمایت کنیم؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.