تصویربرداری سریال ساموبندری ادامه دارد + تصاویر

تصویربرداری سریال ابراهیم فروزش در سال جدید در بندر بوشهر و اطراف آن ادامه دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری سریال ابراهیم فروزش در سال جدید در بندر بوشهر و اطراف آن ادامه دارد.

به دلیل تعطیلات نوروزی گروه تولید پروژه «سامو بندری» ادامه کار را از بعد از این تعطیلات ادامه داد. در این سریال تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان بوشهری و محلی حضور دارند.

تصویربرداری سریال ساموبندری ادامه دارد

فروزش سازنده فیلم های بچه های نفت، خمره، کلید، هامون و دریا، زمانی برای دوست داشتن، سنگ اول و شیر تو شیر و ... است و ده ها جایزه معتبر بین المللی و ملی از جنشنواره ها و فستیوال های فیلم دنیا را بدست آورده است و همچنین داوری بسیاری از فستیوال های معتبر فیلم را داشته است.

پرداختن به نوجوانان، خانواده و ارتباطات فامیلی و قومی‌ و فرهنگ قومیت های مختلف من جمله منطقه جنوب کشور، امید و کار و تلاش بی وقفه و عجین بودن و ارتباط عمیق مردم منطقه با آب های خلیج نیلگون فارس از جمله محورهای موضوعی سریال سامو بندری است و از ویژگی های پروژه تصویربرداری بخش های زیادی از کار روی لنج یا قایق در آب های خلیج همیشه فارس است.

تصویربرداری سریال ساموبندری ادامه دارد

برخی عوامل تولید پروژه سامو بندری عبارتند از:

تهیه کننده: سید علیرضا سبط احمدی، کارگردان: ابراهیم فروزش، نویسنده: اصغر عبداللهی، مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان، مدیر تولید: سید محمدرضا نجفی، تدوین: سعید یاسی پور، مدیر صدابرداری: محمدحسین غفاری، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، طراح گریم: جلال امیری مرند.

تصویربرداری سریال ساموبندری ادامه دارد

این سریال در 35 قسمت و 5 اپیزود هفت قسمتی که هر قسمت 45 دقیقه است، ساخته خواهد شد. سریال سامو بندری برای گروه نوجوان مرکز سیمافیلم در حال تصویربرداری است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
یاعوامل رو نمیذاشتین یا کامل میذاشتین. تمام عوامل دارن کار می کنن
آخرین اخبار