در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ادامه تصویربرداری «ساموبندری» در تهران/ ۱۱۴ بازیگر بومی بوشهر جلوی دوربین رفته اند

سبط احمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «ساموبندری»گفت:ادامه تصویربرداری «ساموبندری» به دلیل گرمای هوای بندر در تهران پیگیری می‌شود.

ادامه تصویربرداری «ساموبندری» در تهران/ ۱۱۴ بازیگر بومی بوشهر جلوی دوربین رفته اندعلیرضا سبط احمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «ساموبندری» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص روند تصویربرداری این سریال گفت: با توجه به هوای گرم و شرجی بندر بوشهر و اطراف آن، تا جایی که امکان داشت، تصویرداری دو اپیزود ابتدایی سریال «ساموبندری» انجام شده است، و در حال حاضر مقدمات اپیزود سوم را با ساخت لوکیشن و بازسازی دکورها در بوشهر و تهران در دست کار داریم، و برخی از سکانس ها و صحنه هایی که از دو اپیزود باقی مانده است را در تهران ادامه می دهیم.

وی در ادامه با اشاره به آماده سازی صحنه و دکور در بوشهر و تهران بیان کرد: مقدمات تصویربرداری اپیزود سوم در دست انجام است، و اگر دوباره هوا به ما اجازه دهد، گروه تصویربرداری به منطقه اعزام می شود.

سبط احمدی با تاکید براینکه در این دو اپیزود بیش از 114 بازیگر بومی بوشهر، تا امروز جلوی دوربین ما رفته اند، توضیح داد:برای حفظ لهجه و رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب از بیشترین بازیگران محلی تئاتر بوشهر، شیراز و برازجان استفاده کردیم؛ که خوشبختانه بازیگران پرکار، خوب و آشنا به قواعد حرفه‌ای با ما همراه شدند.

تصویربرداری تا اواخر بهمن ماه ادامه دارد

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در ادامه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی ما این است که تصویربرداری سریال تا بهمن ماه ادامه دارد، البته تا امروز به صورت همزمان مراحل تدوین، فنی، صداگذاری در حال انجام است و اصلاحات رنگ و نور صورت می گیرد.

دوربین صدا و سیما متعلق به تمام نقاط کشور است

سبط احمدی در پایان با بیان اینکه مجموعه «ساموبندری» برای گروه سیما فیلم است،گفت: در شرایط فعلی اگر مورد نظر مدیران باشد، جا دارد دوربین صدا و سیما تمام نقاط ایران را نشان دهد و لوکیشن های اصلی پروژه های سنگین ما در نقاط مختلف کشور باشد چرا که ما با این کار می توانیم فرهنگ، آداب، خلقیات و تلاش مردم کشورمان را به تصویر بکشانیم. دوربین صدا و سیما صرفا متعلق به تهران و چهار کلان شهر ایران نیست و جا دارد همه مناطق ایران به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.