ارسال 400 اثر به جشنواره شعر بهشت بیان

دبیر جشنواره شعر سراسری «بهشت بیان» گفت: تاکنون 400 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره شعر سراسری «بهشت بیان» ارسال شده است.

عباس شاهزیدی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: جشنواره شعر سراسری «بهشت بیان» با محوریت نهج‌البلاغه در 11 اردیبهشت ماه 97 در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار خواهد شد و این جشنواره به هیچ نهاد دولتی وابستگی ندارد.

وی با بیان این‌که در این جشنواره فقط به موضوع نهج‌البلاغه پرداخته شده است، افزود: دیگر جشنواره‌های ادبی گاهاً با چند موضوع مختلف برگزار می‌شوند و کمتر جشنواره ادبی است که فقط به یک موضوع بپردازد.

دبیر جشنواره شعر سراسری «بهشت بیان» با اشاره به این‌که این جشنواره برای دومین برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 400 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره شعر سراسری «بهشت بیان» ارسال شده که به دلیل تک‌موضوعی بودن این جشنواره عدد قابل توجهی است.

وی با بیان این‌که بنیاد قرآن و نهج‌البلاغه استان اصفهان متولی برگزاری این جشنواره است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم گام مؤثری در راستای شناخت این کتاب جامع و راهنمای بشریت برداشته شود تا موجی در جامعه ایجاد شود و در میان مردم برای خواندن حکمت‌های نهج‌البلاغه انگیزه ایجاد شود.

شاهزیدی عنوان داشت: اگر همه افراد جامعه بتوانند به دستورات نهج‌البلاغه عمل کنند قطعاً پیشرفت در همه زمینه‌ها صورت می‌گیرد؛ نخستین جشنواره شعر نهج‌البلاغه «بهشت بیان» در سال گذشته به یکی از شب شعرهای ماندگار اصفهان تبدیل شد و علی‌رغم پایین بودن کمیت، از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به این جشنواره توسط داوران بررسی شده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد؛ امیدواریم در سال آینده بتوانیم این جشنواره را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.