مقام روس: آمریکا در حال حاضر قصد وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه را ندارد

بنابر اعلام یک منبع روس، واشنگتن به مسکو اعلام کرده است در حال حاضر قصد ندارد تحریم‌های جدید علیه روسیه وضع کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری تاس، یک منبع از وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد آمریکا از طریق سفارت روسیه در واشنگتن به مسکو اطلاع داده است در حال حاضر قصد وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه را ندارد.

این منبع گفت: «می‌توانم تایید کنم که آمریکا به سفارت روسیه اعلام کرده است برای مدتی، تحریم‌های جدیدی علیه مسکو وضع نخواهد کرد.»

روز یکشنبه، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، در گفتگو با تلویزیون سی بی اس گفت وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه به بهانه حمایت مسکو از دولت سوریه قریب الوقوع است و انتظار می‌رود روز دوشنبه از بسته تحریمی جدیدی علیه روسیه رونمایی شود.

با این حال، لری کودلو، مدیر شورای اقتصاد ملی آمریکا، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت هیلی از برنامه‌های دولت آمریکا برای تعلیق وضع تحریم‌های جدید علیه مسکو مطلع نبوده و احتمالا گیج شده است.

نیکی هیلی نیز در پاسخ به اظهارات کودلو، به کاخ سفید حمله لفظی کرد و گفت «باید با حفظ احترام بگویم که من گیج نشده بودم.» پس از آن، کودلو اظهارات خود درباره هیلی را پس گرفت و گفت سخنانش درباره سفیر آمریکا در سازمان ملل اشتباه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
امریکا همیشه از این حقه های کثیف می زند و دولتها فریب ان را می خورند احتمالا امریکا می خواهد قبل از اعمال تحریم علیه روسیه یک توافق مهمی با ان کشور امضا کند و قبل از ان روس های غربگرا و نفوذی که امثال انهادر هر کشوری هستند را ترغیب کند تا امتیاز بدهند بعد از گرفتن امتیاز تحریم خود را اجرایی کند همانند لیبی و ایران و خیلی از کشورها
آخرین اخبار