برگزاری تورآموزشی فدراسیون جهانی جودو در مشهد

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: تورآموزشی فدراسیون جهانی جودو از روز جمعه ۳۱ فروردین ماه به مدت ۲ روز در مشهد برگزار می‌شود .

برگزاری تورآموزشی فدراسیون جهانی جودو در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین محمودی رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: در طول این دو روز برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده فنی قهرمانان، مربیان و داوران استان از این تور آموزشی برنامه ریزی کرده ایم و برای معرفی ظرفیت‌های ورزشی و جاذبه‌های فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی به عنوان مهد جودو کشور برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: جرویس امان، میکلوس انگورای قهرمانان با سابقه رقابت‌های جودو جهان و المپیک از کشور‌های فرانسه و اسپانیا و نیکلاس مسنر مجارستانی مدرس رسمی فدراسیون جهانی، نفراتی هستند که در قالب این تور آموزشی به مشهد سفر می‌کنند.

محمودی ادامه داد: بازدید از حرم مطهر رضوی، موزه حرم، آرامگاه فردوسی و همچنین رقابت‌های کشتی باچوخه گود منطقه فردوسی که با حضور قهرمانان جودو و چوخه استان در روز جمعه برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های است که در طول مدت حضور نمایندگان در خراسان رضوی، برنامه ریزی شده است.

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: یک گروه فیلمبرداری حرفه‌ای از فدراسیون جهانی و یک گروه برنامه ساز از شبکه ورزش سیما نمایندگان فدراسیون جهانی جودو را برای مستند سازی و ساخت برنامه‌های ورزشی، این تور را همراهی می‌کنند که نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های ورزشی، فرهنگی استان در سطح ملی و بین المللی خواهد داشت.

وی افزود: این تور در ایران از هفته گذشته آغاز شده است که نمایندگان فدراسیون جهانی پس از سفر به شهر‌های کرج، اسلامشهر، اصفهان و شیراز به مشهد می‌آیند و در ادامه به بجنورد، اسفراین، نور و تهران خواهند رفت.

محمودی در ادامه گفت : فدارسیون جهانی جودو قول مساعدی برای راه اندازی ۱۶ مدرسه جودو در ایران با اختصاص تاتامی و لباس استاندارد جودو و پشتیبانی فنی و بروز رسانی مربیان این مدارس را داده است که سهم استان خراسان رضوی از این تعداد ۳ مدرسه جودو خواهد بود.

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با بیان اینکه درخشش جواد محجوب و دیگر ملی پوشان کشور در رقابت‌های بین المللی اخیر باعث قرار گرفتن جودو ایران در کانون توجهات فدراسیون جهانی شده است، گفت: حاشیه شهر مشهد، محدوده تربت جام و فریمان و محدوده چناران و قوچان نقاط آمایشی حاصلخیز استان از نظر وجود استعداد‌های فراوان در رشته جودو هستند که با راه اندازی این مدارس جودو در ترازجهانی در این مناطق می‌توانیم به کشف و پرورش جودوکاران مستعد و موفقیت آن‌ها در المپیک ۲۰۲۴ امیدوار باشیم.

انتهای پیام //ف. ج
 



تورآموزشی فدراسیون جهانی جودو به مدت ۲ روز در مشهد برگزار می‌شود

برچسب ها: جودو ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.