کسب مدال برنز کاپ آزاد آلمان توسط جودوکار جوان خراسان رضوی

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب مدال ارزشمند جودوکار ملی پوش جوان استان در کاپ آزاد برمن آلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسیکسب مدال برنز کاپ آزاد آلمان توسط جودوکار جوان خراسان رضوین محمودی رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی رقابت‌های جودو کاپ آزاد آلمان با شرکت ۴۱۰ جودوکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور به پایان رسید.

وی با اشاره به حضور دو نماینده جوان و ارزنده استان در ترکیب تیم ملی اعزامی به آلمان، افزود: علی قلی پور جودوکار ملی پوش استان توانست مدال برنز وزن منهای ۶۰ کیلوگرم را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

محمودی ادامه داد: علی قلی پور در جدول ۶۰ نفره این وزن ابتدا حریفی از کشور فرانسه را از پیش رو برداشت، سپس با پیروزی برابر حریف هلندی خود، جودوکار قزاق را مغلوب کرد و با پیروزی برابر دیگر نماینده قزاق‌ها به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت : قلی پور در مرحله نیمه نهایی مغلوب جودوکار قدرتمند ژاپنی شد و با راهیابی به جدول شانس مجدد راه و پیروزی برابر دیگر جودوکار فرانسوی به نشان برنز رسید.

وی افزود: علی پرهیزکار دیگر جودوکار جوان ملی پوش خراسان رضوی نیز در جدول ۶۵ نفره وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم رقابت‌های کاپ آزاد آلمان توانست در گام نخست جودوکار فرانسوی را از پیش رو بردارد و در ادامه با قبول شکست برابر یک جودوکار آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمودی ادامه داد: محمد مهدی راستگر نوجوان ارزنده سنگین وزن استان نیز توانست در روز نخست مسابقات کاپ آزاد آلمان مدال برنز وزن +۹۰ کیلوگرم این رده سنی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام //ف. ج
برچسب ها: جودو ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار