روزپاسدار، بزرگداشت انقلاب اسلامی و ازخود گذشتگی+تصاویر

گرامیداشت روز پاسدار و جانباز روز بزرگداشت کسانی است که از بزرگترین سرمایه خود برای دفاع از انقلاب و اسلام گذشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی باتبریک ولادت امام سجاد و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس تاکنون کارنامه درخشان و پرافتخاری در بخش‌های فرهنگی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته است.

روز پاسدار، بزرگداشت انقلاب اسلامی واز خود گذشتگی

خطیب نماز جمعه خرم آباد در امروز مصلای الغدیر با یادآوری رشادت‌های نیرو‌های مسلح بخصوص پاسداران غیور در ۸ سال دفاع مقدس افزود: خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی، ایجاد ترس در دل دشمنان بخصوص صهیونیستها، اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی، مهار فتنه‌ها و آشوب‌ها ازدستاورد‌های سپاه پاسداران است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان افزود: سپاه پاسداران با روحیه جهادی و درک مقتضیات زمان در عرصه‌های مورد نیاز وارد شده و سپاه حضرت ابوالفضل استان هم با هدف محرومیت زدایی فعالیت در ۶ دهستان محروم لرستان را آغاز کرده است.

روز پاسدار، بزرگداشت انقلاب اسلامی واز خود گذشتگی

امام جمعه خرم آباد، جانبازان را سند زنده حقانیت و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی با تاسی ازبزرگ جانباز کربلا برای دفاع از نظام و انقلاب در همه عرصه حضور دارند.

روز پاسدار، بزرگداشت انقلاب اسلامی واز خود گذشتگی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس اشاره و تصریح کرد: این شکست برای ایران معجزه بزرگ الهی و برای آمریکا یک خفت و خواری بود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان تاکید کرد، امروز به واسطه تکیه بر توان داخلی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران بعد از چهار دهه بیشتر از گذشته شده در حالی که دشمنان ضعیف‌تر شده اند.

انتهای پیام/م

بزرگداشت انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.