آیت الله مکارم شیرازی:

تسهیلات و امکانات لازم برای شبکه های بومی فراهم شود

آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید دسترسی به پیام رسان های داخلی آسان باشد و به مردم ثابت شود که حریم خصوصی آن اهمیت دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله مکارم شیرازی در دیدار جمعی از مسؤولان وزارت ارتباطات با تبریک اعیاد شعبانیه گفتند: ما قبلا بارها گفتیم اما خیلی ها گوش نمی دادند، گفته بودیم که این موضوع روزی به مسأله تبدیل خواهد شد که عواملی سبب جدی تر گرفتن این فضا شد.

وی با ابراز خرسندی از جدی گرفتن همه مسؤولان برای تقویت پیام رسان های داخلی و جایگزینی آن با مدل های خارجی اظهار داشتند: این موضوع تبدیل به خواسته عمومی شده و مردم می خواهند که فضای مجازی سالم و پربار در اختیار داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: اگر تسهیلات و امکانات لازم برای شبکه های بومی فراهم شود و دسترسی آسان و ارزان باید مورد تأکید مسؤولان باشد، اگر شبکه های اجتماعی داخلی زیاد و نیروها پخش شوند شاید نتیجه لازم را در پی نداشته باشد.

 آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تأکید بر این که همه باید دست به دست هم دهند تا شبکه های مجازی ایرانی پربار و غنی باشد، خاطرنشان کردند: باید دسترسی به این پیام رسان ها آسان باشد و به مردم ثابت شود که حریم خصوصی آن ها اهمیت دارد و این موضوع باید تببین شود، شبکه های اجتماعی داخلی باید دسترسی آسان و ارزان داشته باشند و مورد حمایت قرار گیرند.

ایشان عنوان کردند: باید رقابت وجود داشته باشد اما رقابت محدود و این که چندین شبکه راه اندازی و نیروها پخش شود، کار درستی نیست. امیدواریم که مسؤولان با عزم جدی به فضای مجازی سروسامان دهند، اگر به این فضا رسیدگی نشود دیگران سوء استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/الف

شبکه های اجتماعی داخلی باید دسترسی آسان و ارزان داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.