تسلیت مدیر حوزه علمیه خراسان به مناسبت درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز

مدیر حوزه علمیه خراسان در پی درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه سابق بجنورد و نماینده چهار دوره استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تاثر فراوان خبر درگذشت روحانی وارسته و خستگی ناپذیر، عالم ربانی و خطیب مجاهد حضرت آیت الله حبیب الله مهمان نواز را دریافت کردم. سال های زندگی این روحانی مبارز انقلابی، همواره مملو از فتوحات فراوان در عرصه روشنگری، مجاهدت های مستمر در راه حق، اهتمام بر خدمتگزاری و کوشش در راه تربیت متعلمان و جویندگان بود.

این عالم مجاهد خستگی ناپذیر زندگی پربرکت خویش را صرف ترویج معارف علوم اهل بیت(ع) و حضور در عرصه های مختلف خدمت به نظام اسلامی نمود و اشتغال به درس و علوم دینی، هرگز ایشان را از میدان های مبارزه بر ضد رژیم منحوس پهلوی بازنداشت. وی در بحبوحه وقایع انقلاب اسلامی، نقش چشمگیر و اثرگذاری در هدایت مردم به تظاهرات و جنبش های انقلابی علیه طاغوت داشت.

این عالم جلیل القدر، همواره از پیش از انقلاب در امتداد مسیر مبارزاتی امام راحل(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) وفادارانه در توسعه نهضت انقلابی و استقرار نظام اسلامی کوشید. حضور ارزشمند این روحانی عالیقدر در جایگاه امامت جمعه بجنورد نیز در طول 32 سال پس از انقلاب، نقشی اثرگذار در ترویج معارف اسلامی، قرآنی و انقلابی داشت.
حوزه علمیه خراسان این ضایعه اسف بار را به علمای اعلام و طلاب حوزه‌های علمیه، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، علاقمندان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای روح پرفتوح ایشان، رحمت و رضوان الهی مسئلت دارد.

انتهای پیام// م.م

آیت الله حبیب الله مهمان نواز درگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.