استاندار سیستان وبلوچستان :

رشد ۴۷ درصدی کمک به نیازمندان در سیستان و بلوچستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: میزان کمک‌های غیرنقدی مردم نیکوکار استان به نیازمندان در سال گذشته، ۲۴ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان بوده که در مقایسه با سال ۹۵، ۴۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رشد ۴۷ درصدی کمک به نیازمندان در سیستان و بلوچستانمحمود میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: میزان کمک‌های غیرنقدی مردم نیکوکار استان به نیازمندان در سال گذشته، ۲۴ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان بوده که در مقایسه با سال ۹۵، ۴۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اظهار کرد: کمک‌های غیرنقدی خیّران عمدتا شامل پوشاک، سبدغذایی، غذای گرم، لوازم التحریر و لوازم ضروری زندگی می‌شود که در اختیار خانوار‌های نیازمند و ایتام تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته با پیگیری‌های مستمر کمیته امداد با استفاده از ظرفیت داخل و خارج این استان مانند دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها، اصناف، کارخانه‌ها، خیران و حامیان در سرفصل‌های مختلف کمک‌های نقدی و خیران نیکوکاران به ۴۵ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان رسید که رشد ۱۵۵ درصدی تحقق برنامه‌های این حوزه را نسبت به سال ۹۵ نشان می‌دهد.

میرامامی بیان کرد: در این مدت تلاش‌های خوبی توسط حوزه مشارکت‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف اعم از عید قربان و فطر، ماه مبارک رمضان، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، طرح‌های اکرام ایتام، صدقات صورت گرفت که باعث افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان این استان شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار