لحظات دردناک غرق شدن مرد میانسال در استخر + فیلم

غفلت نجات غریق که لحظه ای برای خرید سیگار به خارج از محوطه استخر رفته بود موجب شد تا یک مرد میانسال در داخل استخر به آرامی جان داده و غرق شود.

لحظه دردناک غرق شدن مرد میانسال در استخر + فیلم/////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه غرق شدن یک مرد میانسال را در استخری در منطقه " لئویانگ " استان هنان چین به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این مرد میانسال در حالی که در گوشه استخر در حال شنا بود ناگهان به منطقه عمیق استخر وارد می شود. در حالی که سه شناگر دیگر در اطراف قربانی حضور داشتند اما متاسفانه هیچ یک متوجه این اتفاق تلخ نشدند. همچنین در لحظه وقوع حادثه هیچ غریق نجاتی در بالای استخر حضور نداشت و یکی از آنها برای تهیه سیگار محوطه استخر را ترک کرده بود.

حدود 8 دقیقه طول کشید تا جسد این مرد میانسال در داخل استخر پیدا شود. پس از این حادثه، این استخر تعطیل شد و زمان آغاز به کار استخر نامشخص است.

انتهای پیام/

غفلت نجات غریق، موجب غرق شدن شناگر در استخر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۹:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
من فقط انگشت دیدم....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقا ی سوال مشکل از من بود یا شما هم همین صحنه که من دیدم رو دیدین؟من جز انگشت زنه کسی که داشت غرق میشد رو ندیدم شما دیدین؟والا من که هیچ لحظه دردناکی از غرق شدن ندیدم