لحظه سرقت موبایل دختر جوان توسط دوست صمیمی اش! +فیلم

در این مطلب با استناد به یک فیلم بر این نکته مهم تاکید خواهیم کرد که چرا هر کسی شایستگی دوستی با ما نیست.

لحظه سرقت مویابل دختر جوان توسط دوست صمیمی اش! فیلم//////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید پس از خانواده، افراد بیشترین تاثیر را از دوستان خود می پذیرند. برخی روانشناسان حتی تاثیر دوست بر زندگی افراد را بیشتر از خانواده می دانند. از این رو در انتخاب فردی که می تواند بیشترین تاثیر را در زندگی ما داشته باشد باید بسیار دقت نمود.

شاید زمانی که دختر جوان فیلیپینی با نام "کریستینا داپیتون"، دوستش را انتخاب می کرد به این نکته بسیار مهم بی توجه بود. در ویدئویی که منتشر شده است  دوست صمیمی این دختر جوان را نشان می دهد که سراغ کیف او رفته و اقدام به سرقت گوشی آیفون 6 وی می کند. "ماریا آنجلا لیکایان" بلافاصله پس از قرار دادن گوشی در حالت سکوت از سالن انتظار بیرون می رود و برای طبیعی جلوه دادن همه چیز وانمود می کند که برای لحظه ای آنجا نبوده است.

کریستینا پس از بازگشت به سالن انتظار متوجه شد که گوشی موبایلش به سرقت رفته است. او بلافاصله به سراغ رئیس کمپانی رفت و از او درخواست کرد تا تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته را بازنگری کند. هنگامی که کریستینا با صحنه سرقت موبایلش توسط بهترین دوست زندگی اش مواجه شد در شوک و حیرت فرو رفت.

کریستینا در مصاحبه با رسانه های فیلیپین گفت اصلا فکر نمی کرد که بهترین دوستش اقدام به سرقت گوشی موبایلش کند. او گفت با توجه به اعتمادی که به دوستش داشت بدون هیچ فکری، کیفش را در اختیار او گذاشت و برای مصاحبه به دفتر رئیس شرکت رفت.

انتهای پیام/

دوست صمیمی ای که دزد از آب در آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
این زمانه تنها باشی. ارزشش بیشتراز دوست عوضی
آخرین اخبار