اعزام 23 زائر بار اولی از محل موقوفات کرمان به عتبات عالیات

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از اعزام 23 زائر بار اولی از محل اجرای نیات موقوفات منطبق استان به عتبات و عالیات خبر داد.

اعزام 23 زائر بار اولی از محل موقوفات کرمان به عتبات عالیاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: یکی از وظایف اصلی اوقاف به‌ عنوان متولی موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش است و در همین راستا هر ساله طرح زائرین حرم حسینی وطرح زائرین حرم رضوی توسط این اداره کل انجام می شود.

وی افزود: طی 4 سال گذشته قریب به 165 زائر در قالب کاروان حرم حسینی به کربلا اعزام شدند که با توجه به اولویت های سازمانی اوقاف این تعداد زائر از میان اقشار کم درآمد وافراد مناطق محروم استان انتخاب می‌شوند.

حجت الاسلام فاطمی بابیان اینکه اعزام کاروان زیارتی زائران حرم حسینی هر ساله توسط سازمان اوقاف صورت می‌گیرد، گفت:امسال کاروان زیارتی کرمان تعداد 23 زائر از بین خانواده‌ی هیئت امناء و خادمین اماکن متبرکه، معرفی شده از سوی دفاتر ائمه‌ی جمعه استان،بهزیستی،مساجد و کمیته امداد انتخاب و در روز 14 اردیبهشت ماه همزمان با زائرین سراسر کشور به کشور عراق اعزام می شوند.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح افزود: همه هزینه‌های این سفر زیارتی از محل عواید و درآمد موقوفات منطبق منطبق در شهرستانهای کرمان ،راین،ماهان ،انار ،شهداد و ریگان تامین شده است.


وی با اشاره به اعزام رایگان 120 زائر طی سال گذشته به مشهد مقدس، تصریح کرد: این طرح نیز در نیمه دوم امسال انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

 

اعزام رایگان 120 زائر طی سال گذشته به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار