برگزاری ۲۸جشن گلریزان در استان کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: طی پارسال ۲۸جشن گلریزان برای آزادی مددجویان جرایم غیر عمد در استان کرمان برگزار شده است.

برگزاری ۲۸جشن گلریزان در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سید حجت الله موسوی قوام مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد دیه طی پارسال موفق به برگزاری تعداد 26 جشن گلریزان در سطح استان شده است؛ گفت: 12 جشن گلریزان مربوط به شهر کرمان بوده که 11 شب در ایام ماه مبارک رمضان برگزار و یک جشن هم در اسفند پارسال مخصوص زندانیان نسوان برگزار شده که منجر به آزادی 8 مدددجوی خانم از سطح زندانهای استان شده است.

وی افزود: ستاد دیه استان امسال در نظر دارد جشن گلریزان را به مدت 5 شب با حضور ادارات ، نهادها ، ارگانها و عموم مردم در صداو سیمای مرکز استان برگزار کند که این جشن بصورت پخش مستقیم از شبکه استانی است.


موسوی افزود : امیدواریم با همکاری تمامی موسسات و ارگانهای دولتی و خصوصی بتوانیم جشن های گلریزان را در سراسر استان بنحو احسن برگزار و ضمن جمع آوری کمک های مردم نوع دوست دیار کریمان زمینه آزادی تعدادی از هم وطنان که بصورت ناخواسته وارد زندان شده اند را فراهم کنیم.

همچنین مهدی میری جهرمی دبیر شورای بانک های استان کرمان ضمن تشکر از فعالیت های انسان دوستانه و خیر خوانه ستاد دیه گفت : مجموعه بانک صادرات استان و بانک هاتحت نظارت شورای بانکها اعلام امادگی می کند تا در زمینه آزادی زندانیان جرائم عمد در حد توان خود گام بردارند.

وی افزود: همچنین بانک صادرات که در حال پرداخت تسهیلات به مددجویان معسر می باشد تا جایی که قوانین و دستور العمل اجازه دهد در زمینه دریافت ضمانت از این مددجویان سخت گیری نمی نماید.


گفتنی است : در پایان مقرر شد یکی از 5 شب برگزاری جشن گلریزان به بانک های استان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/س

برگزاری تعداد 26 جشن گلریزان در سطح استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار