آیت‌الله علوی‌گرگانی عنوان کرد؛

مسئولان خدمت به مردم را فراموش نکنند

آیت الله علوی گرگانی گفت:خدمت به مردم را هیچ‌یک از مسئولان فراموش نکرده و آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد برق استان هرمزگان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بشر در هر پست و مقامی که باشد پاداش و جزای اعمالش بستگی به عملی دارد که در آن پست و مقام انجام می‌دهد، حتی عملی که انسان بابت آن حقوق دریافت می‌کند اگر برای رضای خداوند باشد، خداوند پاداش خوبی برای او در نظر می‌گیرد.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم ادامه داد:خداوند ما را برای خدمت‌رسانی به مردم خواسته، بنابراین هر پیغمبری که دلسوز امتش بود خداوند برای او مقام بیشتری در نظر گرفته است، چراکه خداوند عالم به همه‌چیز است و هرکسی که خدمت به مردم انجام دهد او را محبوب خود قرار می‌دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر خدمت‌رسانی بدون منت مسئولان به مردم تصریح کرد:خدمت‌رسانی تنها باید برای مردم باشد، و درآیات قرآن نیز تأکید شده که هر کس که واجبات را انجام داده و به مردم خدمت کند خداوند متعال به بهترین نحو پاداش او را اعطا خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه خداوند به کسانی که مردم‌دار هستند مزد بیشتری اعطا می‌کند،عنوان کرد: کارهای خداوند همگی مبتنی بر حساب‌وکتاب است، و در محاسبه اعمال هیچ فراموشی رخ نمی‌دهد، همچنین باید همه انسان‌ها در پیشگاه خداوند خدمت به مردم را فراموش نکنند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: در آیات بسیاری خداوند روی مسئله نیکوکاری دست گذاشته و می‌گوید کسانی که تقوا داشته و احسان می‌کنند نزد خداوند دارای اجر و قرب فراوانی هستند، بنابراین هر‌کس مردم بیشتر از او راضی باشند خداوند نیز از این شخص بیشتر رضایت دارد.

مرجع تقلید شیعیان یادآورشد: خدمت به مردم را هیچ‌یک از مسئولان فراموش نکرده و آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ح

مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار