برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور در قم

امیدواریان گفت:نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم ضمن تکریم جایگاه شهدا و خانواده‌های آن‌هابرای ترویج فرهنگ شهادت و نهادینه‌کردن این تکریم درجامعه برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علیرضا امیدواریان ،دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم ،برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور را در جهت تکریم مقام شهدا لازم دانست وگفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی ضمن تکریم جایگاه شهدا و خانواده‌های آن‌ها برای ترویج فرهنگ شهادت و نهادینه‌کردن این تکریم در جامعه لازم است.

دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور از تجلیل از خانواده شهدا مدافع حرم خبر داد و تصریح کرد: اگر امروز شاهد حضور جوانان غیور در دفاع از حریم اسلام و قرآن هستیم به‌خاطر حمایت و صبر خانواده این عزیزان بوده و باید مورد تجلیل قرار گیرند.

وی زمان برگزاری این کنگره را 13 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور با دعوت از همه خانواده شهدا مدافع حرم از سراسر کشور در روز 13 اردیبهشت در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در میدان معلم برگزار می‌شود.

وی ملت ایران را ادامه‌دهنده راه شهدا عنوان و یادآورشد: جوانان و ملت ایران در همه صحنه‌ها ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و هیچ‌گاه سنگرهای دفاع از اسلام و دین خالی نمی‌ماند.

انتهای پیام/ ح

نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور در قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.