معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم؛

پیش بینی دو میلیون نفری زائران نیمه شعبان در قم

عالی پور گفت:با توجه به این که نیمه شعبان مقارن با شب چهارشنبه است،پیش بینی می شود دو میلیون زائر در مسجد مقدس جمکران حضور یابند.

پیش بینی دو میلیون نفری زائران نیمه شعبان در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عالی پور،معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: پیش بینی کردیم که در ایام نیمه شعبان دو میلیون نفر به زیارت مسجد مقدس جمکران بروند و در همین راستا ظرفیت پارکینگ‌های این مکان مقدس را از 140 هکتار به 200 هکتار رساندیم.

وی با اشاره به حضور زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: هر هفته چند صد هزار نفر در شب‌های چهارشنبه به زیارت مسجد مقدس جمکران می‌روند، همچنین امسال نیمه شعبان مقارن با شب چهارشنبه است و پیش بینی حضور بیشتر مردم در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران را نسبت به سال گذشته داریم.

عالی پور عنوان کرد: پیش بینی کردیم که در ایام نیمه شعبان حدود دو میلیون نفر به زیارت مسجد مقدس جمکران بروند و در همین راستا ظرفیت پارکینگ‌های این مکان مقدس را از 140 هکتار به 200 هکتار رساندیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: باید برای استقبال از زائرین مسجد مقدس جمکران تمام امکانات استان را بسیج کنیم؛ اداره کل اوقاف استان قم چهار پایگاه فرهنگی در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به مشارکت مردم در استقبال از زائرین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: 110 ایستگاه صلواتی برای استقبال از زائرین این مکان مقدس در ایام نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) مجوز گرفتند، از این ایستگاه‌ها خواستیم که پذیرایی را در مسیر تردد خودروها انجام ندهند تا ترافیک به وجود نیاید.

عالی پور ادامه داد: 15 غرفه برای عرضه آثار فرهنگی و صنایع دستی در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: ستادهای استقبال از زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان در ورودی‌های شهر قم توسط شهرداری ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به حضور مدیران استان قم در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مدیران استان در ایام نیمه شعبان برای حل مشکلات در این مکان مقدس حضور خواهند داشت.

عالی پور ادامه داد: مالچ پاشی با همکاری شرکت نفت توسط شهرداری قم در اطراف مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است تا شاهد گرد و خاک در اطراف این مکان در ایام نیمه شعبان نباشیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/ش

برنامه های ستاد تسهیلات زائران نیمه شعبان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار