وزارت امور داخله/ کشور افغانستان می‌گوید: دشمن در انجام حمله‌ها از برخی از خلاءها و کوتاهی‌ها در بخش امنیت استفاده می‌کند. 

وزارت داخله: کوتاهی نیروهای امنیتی در جلوگیری از حملات انتحاری مشهود استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محل حمله‌های خونین روز دوشنبه با بیش از 10 ایست بازرسی محاصره شده است و بخشی از منطقه سبز امنیتی و به شدت محافظت شده پایتخت می باشد؛ اما در کمتر از یک سال گذشته این چندمین بار است که این محل آماج حمله قرار می‌گیرد.

نهادهای امنیتی پس از حمله مرگبار چهار راه زنبق، شمار ایست‌های بازرسی را در شهر کابل افزایش دادند اما دیده می‌شود که این ایست‌های بازرسی چندان اثرگذار نبوده‌اند.

افزون بر این، چندین دوربین امنیتی در این محل نصب هستند. اما چگونگی رسیدن دو انتحاری به اینجا که به جان باختن ده‌ها تن انجامید پرسش‌انگیز است.

وزارت امور داخله/ کشور افغانستان می‌گوید: دشمن در انجام حمله‌ها از برخی از خلاءها و کوتاهی‌ها در بخش امنیت استفاده می‌کند. 

نجیب دانش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله گفت: «اگر به فرض بگیریم در این منطقه بیش از دوصد تا سه صد هزار نفر زندگی می کنند، بازرسی بدنی همه این افراد بسیار دشوار است، از سوی دیگر، ما باید قبول بکنیم که هنوز هم ما کوتاهی هایی داریم، کمبودی های در وجود ما است و دشمن از همان کوتاهی ها استفاده می کنند.» 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.