میزبانی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) از۹۲ هزار زائر بین المللی در سال ۹۶

کمال ثریا اردکانی گفت:اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در سال گذشته از۹۲ هزار و۳۰۰ زائر بین‌المللی در قالب بیش از هزار کاروان میزبانی کرده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛کمال ثریا اردکانی،رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، با بیان اینکه آستان بانوی کرامت برای میزبانی از زائران و گردشگران برنامه‌های مختلفی را درنظر گرفته است،گفت: در اعیاد شعبانیه نیروهای اداره امور بین‌الملل به صورت ویژه در حال خدمات‌رسانی به گردشگران و زائران بین‌المللی هستند.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری هزار و 700 حلقه معرفتی برای زائران غیر ایرانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: طی سال گذشته برای اقشار خاص از جمله نخبگان و دانشجویان گردشگر و توریست حرم مطهر 350 نشست تخصصی در راستای معرفی شهر مقدس قم و شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره‌ امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سال گذشته از 92 هزار و 300 زائر بین‌المللی در قالب بیش از هزار کاروان میزبانی کرده است،عنوان کرد: برای این زائران بیش از 450 تور حرم‌شناسی اجرا شده است.

وی  بیان کرد: سال گذشته برای معرفی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اهتمام خادمان افتخاری اداره امور بین‌الملل چهار هزار و 100 تور حرم‌شناسی برای گردشگران و توریست‌های شهر مقدس قم اجرا شد.

ثریااردکانی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف از جمله اعیاد و شهادت‌ها برای زائران بین‌المللی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آیین های مذهبی به زبان آن‌ها برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه نیز جشن‌های مختلفی به زبان‌های متفاوت در آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

برگزاری 4200 تور حرم‌شناسی ویژه گردشگران خارجی در سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.