برگزاری ۱۶ نمایشگاه قرآنی در فارس

۱۶ نمایشگاه قرآنی ماه مبارک رمضان در استان فارس برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری برپایی ۱۶ نمایشگاه قرآنی در شیراز و شهرستان‌های استان، گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران و هنرمندان قرآنی به همراه دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه قرآن و عترت آثار هنری، تجسمی و خطاطی  را در نمایشگاه ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: علاوه بر شیراز در ایام ماه مبارک رمضان در ۱۵ شهرستان فارس نیز این نمایشگاه برپا می‌شود که تاکنون شهر‌های خرمبید، ممسنی، سپیدان، سروستان و استهبان اعلام آمادگی کرده اند.

احمدی تصریح کرد: ۱۵ نمایش خیابانی با موضوع قران در استان فارس برگزار می‌شود که این آثار در شیراز در مقابل تالار حافظ برپا می‌شود.

مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: قرائت و تفسیر قرآن، برگزاری محفل قرآن با حضور قاریان برجسته، برگزاری شب شعر قرآنی و تعویض قرآن در شیراز و شهرستان‌ها از برنامه‌های قرانی در ماه رمضان است.

احمدی افزود: نمایشگاه هنری با موضوع قرآن و عترت در شیراز و ۱۵ شهرستان استان فارس از ۵ تا ۱۰ خردادماه امسال برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
انتهای پیام/ت

برپایی نمایشگاه قرآنی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.