جرائم در پلدختر کاهش ۵۲ درصدی داشته است

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: از ابتدای امسال تا کنون شاهد کاهش ۵۲ درصدی جرائم و افزایش ۲۹ درصدی کشف سرقت در پلدختر بودیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و اخبار جمع‌آوری مبنی بر سرقت احشام در شهر معمولان پلیس آگاهی با تشکیل یک تیم مجرب اقدام به شناسایی و دستگیری سارقان نمود.

وی افزود: در این رابطه سه نفر سارق احشام که بومی محلی بودند با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند و در بازجویی اولیه به سرقت ۷۰ رأس احشام اعتراف کردند که آن‌ها را در شهرستان‌های هم‌جوار به فروش رسانده بودند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: تعدادی افراد سودجو که ۶۰۰ متر زمین‌های منابع طبیعی و ملی را تصاحب و آن‌ها را به مبلغ سه میلیارد ریال به فروش رسانده بودند شناسایی شدند که در این رابطه چهار نفر توسط پلیس آگاهی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون موفق به ۵۲ درصد کاهش جرائم و افزایش ۲۹ درصدی کشف سرقت و افزایش پنج‌درصدی دستگیری سارقان در سطح شهرستان شده است.

عبدالوند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این مدت برابر تدابیر سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان ۴۲۲ مورد طرح پاک‌سازی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان انجام داده که اجرای این طرح‌ها با رویکرد پیش‌گیری از جرم ۲۹۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/م

کاهش ۵۲ درصدی جرائم در پلدختر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.