يزدان مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روز شمار و نام گذاری هفته خوابگاه‌های دانشجویی سال ٩٧ اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از نام‌گذاری روزهای هفته خوابگاه‌های دانشجویی سال ٩٧ خبر داد.

روزهای هفته‌ خوابگاه‌ها نام‌گذاری شدذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: هفته خوابگاه‌های دانشجویی با شعار سراهای دانشجویی وحمایت از کالای ایرانی از امروز 19 اردیبهشت آغاز و تا 25 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای هر روز یک شعار در نظر گرفته شده است، بیان کرد: چهارشنبه 19 اردیبهشت روز خلاقیت کارآفرینی و حمایت از ایده‌های دانشجویی، پنج شنبه 20 اردیبهشت  روز خیران،‌حامیان رفاه دانشجویان،‌ جمعه 21 اردیبهشت روز سراهای با نشاط با توسعه امکانات ورزشی،‌ شنبه 22 اردیبهشت روز اعتلای حقوق شهروندی، امید آفرینی و انسجام ملی، یکشنبه 23 اردیبهشت روز بهداشت و تغذیه سالم، دوشنبه 24 اردیبهشت، روز دانشجو، پیشرو در اصلاح الگوی مصرف و سه شنبه 25 اردیبهشت روز مهارت‌های زندگی و استفاده آگاهانه از فضای مجازی نام‌گذاری شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی و هماهنگی که با دبیران مناطق 10 گانه دانشجویی کشور  و معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صورت گرفته در هفته خوابگاه‌ها برنامه‌های‌ متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و غیره برگزار می‌شود.

یزدان مهر ادامه داد: برنامه‌های هفته سراهای دانشحویی در دانشگاه‌های مستقر تهران با حضور و بازدید وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان آغاز شده است.

وی یاد آور شد: به ساخت 200 سرای دانشجویی نیاز داریم تا 50 هزار دانشجوی متقاضی را در این سراها اسکان دهیم که قطعا این امر در برنامه ششم امکانپذیر است.

انتهای پیام/

افزایش تعداد خوابگاه‌های دانشجویی در برنامه ششم توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار