قائم مقام وزیر کشور در ساری:

اروپا به برجام پایبند می ماند/کناره گیری آمریکا از برجام برای ملت ایران مبارک است

قائم مقام وزیر کشور با محکوم کردن اقدام نابخردانه ترامپ در خروج آمریکا از برجام گفت: اروپا و انگلیس به برجام پایبند و متعهد می مانند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  سید حسین هاشمی عصر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مازندران، با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: بلافاصله بعد از خروج آمریکا، اروپا و انگلیس اعلام کرده اند که ما به برجام پایبند هستیم.

هاشمی تعامل و همکاری را راه اصلی موفقیت و همدلی برشمرد و گفت: نباید اجازه داد مسائل حاشیه ای بر اصل غلبه پیدا کند و باید خدمات بهتری به مردم داده شود.

وی با بیان اینکه مازندران دارای استعدادهای فوق العاده ای است، تصریح کرد: بسترهای خوبی برای توسعه اقتصادی در مازندران ترسیم شده و باید از ظرفیت ها بهره گرفت.

قائم مقام وزیر کشور با تاکید براینکه نباید احساسی عمل کنیم افزود: ما به عنوان مسئول، باید فرامین مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم تا ایران به نقش اول در منطقه تبدیل شود.

هاشمی با بیان اینکه باید بالاتر از وظایف خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنیم گفت: اقتصاد سالم اقتصادی است که بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور از مالیات تامین شود و باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی با اظهار اینکه سیاست دولت در زمینه ارتقای سهم مالیات در اقتصاد کشور مثبت بوده است، به ظرفیت مازندران در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید سهم اقتصاد کشاورزی در مازندران توسعه یابد و صنایع تبدیلی کشاورزی نیز بیشتر شود.

هاشمی معدن را یک ثروت ملی و خدادادی برای کشور برشمرد و گفت: بیش از ۷۶ نوع ماده معدنی در کشور تولید می شود، باید از این ثروت خدادادی استفاده کرد و فرآوری آن را دردستور کار قرار داد.

انتهای پیام/س

سفر قائم مقام وزیر کشوربه مازندران

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.