رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار آیت الله نوری همدانی؛

آموزش و فرهنگ‌سازی در برابر وقوع حوادث/بیش از 100 تن دارو به روهینگا ارسال شد

پیوندی گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در برابر وقوع حوادث از مهم‌ترین مطالبه‌های جمعیت هلال‌احمر ایران از عموم مردم است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ پیوندی،رئیس جمعیت هلال احمر ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر ایران در برابر وقوع حوادث مختلف در آمادگی کامل قرار دارد.

وی با اشاره به قدمت نزدیک به یک قرنی جمعیت هلال‌احمر در کشور افزود: جمعیت هلال‌احمر جمعیتی بوده که اساس خدمت در آن کار داوطلبانه است و قدمتی 95 ساله در کشور دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با تأکید بر اهم اقدامات و اهداف جمعیت هلال‌احمر گفت: کمک به هم نوع، تلاش برای کاهش مشکلات مردم در تمام رده‌ها و کاهش دردها و مشکلات نوع بشر در کشور و در تمام نقاط کشور ازجمله مهم‌ترین محورهای فعالت جمعیت هلال‌احمر در ایران است.

پیوندی بعد امدادی جمعیت هلال‌احمر را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: جمعیت هلال‌احمر بیشتر در کشور به شاخصه امداد و نجات شناخته‌شده است و در بروز هر نوع حادثه و مشکلی در کشور نخستین نهادی است که به کمک هم‌وطنان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد:در زمینهٔ مشکلات مردم روهینگا جمعیت هلال‌احمر ایران بیش از 100 تن دارو ارسال کرد، در سیل پاکستان، و مشکلات مردم یمن و کشورهای آفریقایی نیز کمک‌های شایانی صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: استفاده از توانمندی‌های جوانان و ایجاد بسترسازی‌های لازم برای بروز استعداد جوانان کشور ازجمله مهم‌ترین فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر بوده که اقدامات سیار ارزنده و قابل‌توجهی نیز در این زمینه در کشور صورت گرفته است.

پیوندی عنوان کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی در برابر وقوع حوادث مهم‌ترین مطالبه‌های جمعیت هلال‌احمر ایران از عموم مردم است چراکه ایران کشوری بوده که همواره حوادث و اتفاقات ناگوار در آن به وقوع می پیوند که زلزله از مهم‌ترین حوادث پرتکرار در کشور است.

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس جمعیت هلال احمر کشور با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار