نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اقدامات اخیر آمریکا توهین به ملت ایران است

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت:اقدامات اخیر آمریکا توهین به ملت ایران است و مردم نیز پاسخ خوبی به جنایت‌کاران آمریکایی می‌دهند.

اقدامات اخیر آمریکا توهین به ملت ایران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام حاکی از بی‌بندوباری آنان در جهان استکبار است اما با دشمنان ایران اسلامی مذاکره نمی‌کنیم و نباید با آنان مدارا کرد چراکه سودای از بین بردن انقلاب همواره در تفکرات دشمنان وجود دارد و هرگز قابل‌اعتماد نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه مقابله‌ به‌ مثل ، دستوری برآمده از قرآن کریم است تأکید کرد: نمی‌توان با دشمن همواره مدارا کرد و اگر در برخی موارد مقابله‌به‌مثل نکنیم؛ عقب می‌مانیم.اقدامات اخیر آمریکا توهین به ملت ایران است و مردم نیز پاسخ خوبی به جنایت‌کاران آمریکایی می‌دهند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره برجام خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدا نسبت به بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده بودند و حالا با نقض برجام ، جهان فهمیده است که هیچگاه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد .کشورهای اروپایی هم قابل اعتماد نیستند و اکنون باید صبر کنیم تا ببینیم این برجام به کجا خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد:پیروزی حزب‌الله در لبنان شادی ملت ایران است.این پیروزی در تاریخ لبنان سابقه نداشته است و آمریکا، اسرائیل و عربستان صعودی از این پیروزی و مقاومت ، بسیار عصبانی هستند؛ آن‌ها باید از این عصبانیت بمیرند.

وی با اشاره به پاسخ موشکی سوریه به حملات متجاوز کارانه رژیم صهیونیستی در شب‌های گذشته خاطرنشان کرد: پاسخ سوریه و مقابله‌به‌مثل این کشور با رژیم غاصب صهیونیستی و حمله موشکی به جولان اشغال، پاسخی شجاعانه مردانه و صریح بود.

آیت الله شاهچراغی در پایان با تأکید بر لزوم غبارروبی از مساجد و بارگاه امام زادگان و بقاع متبرکه بیان کرد: این امر برای استقبال از ماه مبارک رمضان و تشویق جوانان و نوجوانان برای حضور در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این ماه ضروری است.

تقویت زیرساخت‌های امدادی هلال‌احمر از دیگر محوریت‌های سخنرانی نماینده ولی‌فقیه استان سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان بود.

انتهای پیام / گ

 اروپا هم مانند آمریکا غیرقابل‌اعتماد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.