استاندار خراسان رضوی :

خط مقدم ما در جنگ اقتصادی بخش خصوصی است و باید بیش از هر زمان تقویت شود

استاندار خراسان رضوی گفت : ما به بخش خصوصی اعتماد کامل داریم و وظیفه ما، زمینه و ظرفیت سازی برای حضور موثر و توانمند بخش خصوصی در عرصه اقتصاد است.

خط مقدم ما در جنگ اقتصادی بخش خصوصی است و باید بیش از هر زمان تقویت شود.به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی رضا رشیدیان در سی و ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران در مشهد مقدس افزود: اهتمام تمامی دست اندر کاران دولت با همراهی بخش خصوصی، توسعه اقتصاد کشور و رونق تولید و اشتغال استان را رقم می‌زند ؛ چنانکه سال گذشته علی رغم تمامی تنگنا‌ها و حوادث طبیعی و غیر مترقبه که در استان حادث شد؛ به مدد همراهی موثر دولت و بخش خصوصی به نتایج مطلوب و دستاورد‌های ارزشمندی در حوزه اشتغال و تولید استان دست یافتیم.

وی  گفت: از جمله آن‌ها ایجاد 123 هزار و 900 شغل جدید ، افزایش تولید در بخش‌های مختلف ، رونق و رشد 15 درصدی صادرات و افزایش 18 درصدی ترانزیت در سال گذشته می‌باشد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد : در سال حمایت از کالای ایرانی ، ارتقا کیفیت کالا‌های تولید داخلی و کاهش هزینه تمام شده و افزایش قدرت رقابت پذیری آن‌ها امری مهم و ضروری است .

رشیدیان گفت : در عین حال تولید کنندگان هم در ارتقا راندمان و بازدهی تولید و بهره وری بیشتر و استفاده از تکنولوژی نوین و دانش بنیان در تولید تمرکز یابند و در واقع برای کاهش هزینه‌ها تمام فرآیند تولید تا عرضه و صادرات مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام افزود: به طور حتم ،  این تصمیم در تعاملات بین المللی ایران و اقتصاد کشور تاثیر دارد .

استاندار خراسان رضوی گفت : باید در پی ایجاد ظرفیت‌های جدید برای سرمایه گذاری در بازار و تولید باشیم و بیش از همه نیاز است تب تند بازار طلا و ارز را با ایجاد ظرفیت‌های جدید سرمایه گذاری به خوبی مدیریت نموده تا به نفع تولید وارد بازار عرضه و اشتغال شود .

انتها پیام//ح. ص
 
 


افزایش رشد 15 درصدی صادرات در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.