سردار محمدیان خبر داد

کشف ۲۰ میلیارد داروی قاچاق از یک انبار در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در کرج خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در کرج خبر داد.

سردار محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی دارو در یک منزل مسکونی در منطقه کمالشهر کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر، به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا مقادیر زیادی داروی ایرانی و خارجی کشف کردند و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

سردار محمدیان عنوان داشت: در بررسی‌های تکمیلی ماموران، محرز شد که انبار اصلی دارو‌ها در یک سوله در محدوده کمالشهر است که به صورت غیرقانونی در آنجا نگهداری شده و سپس به بازار فروش عرضه می‌شود که بلافاصله ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق، به همراه عوامل اداره اصناف، معاونت غذا و داروی استان البرز، به محل انبار مراجعه کردند که موضوع تحت بررسی است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش دارو‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: انبار مذکور پلمب شد.

انتهای پیام/

کشف داروهای قاچاق از انباری در کرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار