همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ؛

طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کاشمر برگزارمی شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر از آمادگی بقاع متبرکه این شهرستان بااجرای ویژه برنامه‌های طرح ضیافت الهی برای میزبانی از زائران و مجاوران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کاشمر برگزارمی شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ حجت الاسلام صادق خلیلی گفت : بقاع متبرکه این شهرستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی پذیرای روزه داران خواهد بود.

وی با اشاره به این برنامه‌ها افزود: جلسه ترتیل خوانی قرآن کریم همه روزه ساعت ۱۸، برنامه آموزش عمومی قرآن ویژه برادران هر شب ساعت ۲۱، برپایی نماز عبادی و سیاسی جمعه در طول ماه مبارک رمضان در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه (ع) برپا می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به برپایی سفره‌های ساده افطاری ادامه داد : این برنامه در تمامی بقاع متبرکه شهرستان با عنوان " سفره‌های آسمانی " در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد .

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه در راستای این طرح تعدادی از مبلغان دینی در این مکان‌های مقدس مستقر می‌شوند، گفت : روحانیان اعزامی در بخش‌های سخنرانی ،  پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت ، بیان احکام و حضور در خیمه‌های معرفت فعالیت خواهند داشت.

وی در ادامه به برپایی خیمه‌های معرفت نیز اشاره کرد وافزود: در ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته، خیمه‌های معرفت با موضوع مشاوره خانواده و ازدواج، تربیت کودکان و غرفه کودک و نوجوان در امامزادگان سیدحمزه (ع)، سیدمحمد (ع) و سید مرتضی (ع) برپا می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اشاره به استقبال و حضور بی نظیر مردم در بقاع متبرکه شهرستان در شب‌های قدر گفت: دعای جوشن کبیر، سخنرانی، احیا داری و مداحی از برنامه‌های اجرا شده در شب‌های قدر خواهد بود.

انتهای پیام // و. ت
 
 


اعلام برنامه‌های بقاع متبرکه کاشمر درماه مبارک رمضان

برچسب ها: اماکن مذهبی ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.