سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد از انتشار دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمن خبر داد.

اجرای دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر عزیزی گفت: فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمن از دوم اردیبهشت منتشر شده و تا 31 شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌سازان داخلی و خارجی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: این جشنواره با همکاری شبکه آسیایی جامعه ایمن، سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد و مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران در دست اجرا قرار دارد.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد ادامه داد: فیلم‌های مستند در 2 قالب داستانی و انیمیشن در حوزه‌های حمل و نقل پاک و ایمن، آسیب‌های اجتماعی، سلامت روح و روان، مسائل زیست محیطی، حفظ و احیای محیط زیست، فرهنگ ایمنی و نقش شهروندان در ایمنی جامعه و ایمنی معلولان سالخوردگان و کودکان در شهر‌ها برگزار می‌گردد.

عزیزی گفت : اکران فیلم‌ها، افتتاحیه ، اختتامیه و انتخاب آثار برتر اوایل آذر در مشهد است و همزمان آثار منتخب در کشور ژاپن اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌ها و انیمیشن‌های 60 ثانیه‌ای در بخش ویژه دریافت می‌شود ، افزود : هنرمندان می‌توانند متن پیشنهادی خود را درباره ی موضوع ویژه زلزله در کلانشهر‌ها برای دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و بعد از تایید توسط هیات داوران، کمک هزینه‌ای از سوی شهرداری مشهد دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به نشانی www.ascn.info مراجعه کنند
 

انتهای پیام// ف. ن
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.