اندیشه امام خمینی(ره)، راهگشا است

معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، اظهار داشت: اندیشه امام خمینی(ره)، راهگشا است چرا که بیشتر مشکلات جامعه به دلیل عدول از این اندیشه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داستانی ،درآیین رونمایی از کتاب پنج جلدی «اصفهان در انقلاب» اظهار داشت: منظومه فکری، اندیشه و حوزه عمل حضرت امام خمینی(ره)، آنچنان گسترده و عمیق که انتخاب گزیده ای از آن کار سختی است.

داستانی تصریح کرد: در زندگی حضرت امام خمینی(ره) از آغاز تا انتها دو نکته حایز اهمیت است به طوری که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره)، از آغاز تا انتها آنچه انجام داد و نوشت برای خدا و هر آنچه که به دست آورد از طرف خدا بود.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره)، به مردم اعتقاد داشت، افزود: این موضوع یکی دیگر از نقاط پررنگ زندگی آن حضرت است.

داستانی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره)، همواره خود را قدردان، خادم مردم و آن ها را صاحب نقش می دانست، گفت: او بر اساس این دیدگاه، جمهوری اسلامی را پیشنهاد داد.

به گفته وی حضرت امام خمینی(ره)، مردم را همه کاره نظام می دانست چراکه آن ها از بیشترین نقش را در انقلاب، تخصیص و تصویب قانون اساسی، اداره و رفع جامعه اسلامی داشتند.

معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، دو نکته مذکور را کلیدی ترین نقاط زندگی امام دانست و افزود: همه مشکلات و آسیب های امروز جامعه امروز از عدول این دو مورد ناشی می شود.

به گفته داستانی، حضرت امام خمینی(ره) در دیدار با مسوولان تاکید می کردند که شما هر چه دارید بخاطر حضور مردم است و اگر آن ها نبودند هیچ بودید.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: اندیشه امام خمینی(ره)، راهگشا است چرا که بیشتر مشکلات جامعه به دلیل عدول از این اندیشه است.

 

انتهای پیام/ س

رونمایی کتاب در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.