رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان

رونمایی ازکتاب کارآفرین برتر کاشانی در مشهد اردهال کاشان

کتاب کارآفرین برتر کاشانی با عنوان « کارآفرینی به شیوه سید علی ضیایی» بنیان‌گذار هلدینگ اقتصادی، اجتماعی و گردشگری در همایش بین المللی میراث جهانی قالی شویان و توسعه گردشگری فرهنگی، آئینی و مذهبی در مشهد اردهال کاشان رونمایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان،  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: محتوای این کتاب تجارب شخصی کارآفرینی دکتر ضیایی در حوزه گردشگری بویژه  هلدینگ اقتصادی، اجتماعی و گردشگری و سرمایه‌گذاری در احداث مجموعه گردشگری خورشید اردهال  با تیراژ 3 هزار نسخه از انتشارات دانشگاه شهید بهشتی چاپ و منتشر شده‌است.

مصطفی جوادی‌مقدم، رونمایی از این کتاب در همایش را با توجه به اینکه کاشان برای سومین سال نامزد پایتخت کتاب شده‌است یادآورشد و افزود:رونمایی از این کتاب و توزیع آن بین شرکت کنندگان همایش را با عنوان «نذر کتاب» به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه عنوان کرد.

وی،تصریح‌کرد:مرکز تحقیقات و پژوهش دانشگاه شهید بهشتی تهران کتاب کارآفرینان بزرگ را درراستای معرفی کارآفرینان بزرگ و برتر کشور و شناسایی ویژگیهای شخصی و شغلی آنها به عنوان الگو به چاپ می‌رساند که کتاب« کارآفرینی به شیوه سید علی ضیایی» یکی از این کتاب‌ها با معرفی ظرفیت‌های ویژه منطقه کاشان در حوزه گردشگری در سال اقتصاد مقاومتی است.  

جوادی‌مقدم، با تاکید بر استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ظرفیت گردشگری مذهبی در آیین سنتی مذهبی قالیشویان اظهارداشت:دو اتفاق هنری رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه در همایش با حضور سفرای کشورهای اسلامی اقدام ارزنده و مثبتی در راستای انتخاب کاشان برای سومین سال متوالی به عنوان نامزد کتاب است.

به‌گفته‌وی، تعامل و همکاری اداره میراث فرهنگی، بخش خصوصی و فعالان گردشگری در برگزاری همایش بین المللی میراث جهانی قالی شویان و توسعه گردشگری فرهنگی، آئینی و مذهبی در مشهد اردهال کاشان فرصت خوبی برای معرفی بهتر و بیشتر گردشگری مذهبی در این شهرستان به گردشگران خارجی است.

شایان ذکر است:همایش بین المللی میراث جهانی قالی شویان و توسعه گردشگری فرهنگی، آئینی و مذهبی با حضور سفرای کشورهای اسلامی ساعت 16 تا 19:30 عصر روز پنج شنبه 13 مهر در مجتمع گردشگری خورشید اردهال در مجاورت آستان مقدس سلطانعلی بن امام محمد باقر(علیهماالسلام) برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

رونمایی از کتاب کارآفرین برتر کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.