توقف فعالیت شرکت های بیمه ای جهان در ایران به دلیل تحریم های آمریکا

شرکت های بیمه جهان در حال بررسی تاثیر خروج آمریکا از برجام و تهدید شرکت های علاقمند به ادامه همکاری با ایران از جانب ترامپ هستند.

شرکت های بیمه در حال ارزیابی تاثیر تحریم آمریکا علیه ایران هستندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، آرتور جی گالاگر، شرکت واسطه بیمه ای اعلام کرد، بعد از خروج آمریکا از برجام، همچنان به رصد تحولات ادامه می دهد. شرکت سوئیس ره مستقر در زوریخ هم گفته «در حال ارزیابی تاثیر» تصمیم آمریکا بر کسب و کار خود است.

بر اساس مستندات شرکت آرتور جی گالاگر، مستقر در ایلینویز آمریکا، دارای شعبه هایی در انگلیس و نروژ است که در سه ماهه نخست سال 2018، واسطه انعقاد قراردادهای بیمه ای برای فعالیت های مرتبط با صنعت نفت و گاز ایران بوده و مشاوره هایی هم در این زمینه به مشتریانش داده است.

شعبات این شرکت آمریکایی در انگلیس و نروژ به مشتریانشان کمک کرده اند که برای مجموعه ای از فعالیت های خود در ایران پوشش بیمه ای و بیمه اتکایی کسب کنند. این فعالیت ها شامل حمل نفت و گاز به مقصد و مبدا ایران و اداره کشتی هایی است که از تاسیسات نفتی فراساحلی ایران پشتیبانی می کرده اند.

سخنگوی شرکت آرتور جی گالاگر گفت: «هر تصمیمی که دولت آمریکا بگیرد، ما اقدام متناسب را برای تبعیت از تمام قوانین قابل اجرا اتخاذ خواهیم کرد.»

هفته گذشته شرکت بیمه آلیانز آلمان هم اعلام کرد که به دلیل تحریم های آمریکا خود را برای توقف فعالیت های مرتبط با ایران آماده می کند.

سخنگوی بیمه لویدز لندن هم گفته، این شرکت نیز در حال بررسی تاثیرات بازگشت تحریم های قبلی آمریکا علیه ایران است و در زمان مناسب دستورالعملی را برای بازار لویدز منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

تداوم فعالیت شرکت  های بیمه ای جهان در ایران زیر ذره بین می رود

برچسب ها: بیمه ، برجام ، بیمه مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار