فعالیت ۶۷ گروه ثابت و سیار برای کنترل فراورده‌های دامی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: برای کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در ماه رمضان ۱۷ اکیپ ثابت ۵۰ اکیپ سیاربصورت استانی و شهرستانی از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ شب فعال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مینا قاضی زاده رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: اماکن تحت پوشش این طرح شامل کلیه کشتارگاه‌های دام و طیور، سرد خانه‌ها، کارگاه‌های نگهداری و بسته بندی، مراکز توزیع و عرضه، رستوران‌ها و خودرو‌های ویژه حمل فراورده‌های خام دامی می‌باشند.

قاضی زاده با بیان این خدمات تاکید کرد: دریافت فراورده سالم از سیاست‌های امنیت غذایی دامپزشکی است که بدلیل حساسیت موضوع در ماه مبارک بصورت ویژه پیگیری می‌گردد.

وی ادامه داد:در این راستا هماهنگی‌های لازم با کلیه دستگاه‌های مربوطه به منظور تدوین دقیق بر نامه عملیاتی و اقدامات نظارتی مورد نیاز صورت گرفته و تجهیزات و امکانات لازم نیز فراهم گردیده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ضمن تشکر از همشهریان که پیش از این نیز همکاری لازم را در زمینه‌های مختلف با اداره کل دامپزشکی داشته اند درخواست کرد: همه مصرف کنندگان می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف در فروش فراوده ناسالم و یا بدون تاریخ مصرف مراتب را جهت پیگیری به شبکه‌های دامپزشکی شهرستان و یا به سامانه اطلاع رسانی مردمی ۱۵۱۲ گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.